Ce v-a adus mosul?

Intrebarea se adreseaza atat elevilor, cat si parintilor si chiar si profesorilor …

Deci, ati fost cuminti? Ce v-a adus mosul?

Mie mi-a adus manusi, o caciula si un fular calduros. Dar voua?

9 Responses to “Ce v-a adus mosul?”

  1. Mie Mosu` mi-a adus filme foto, care sa le folosesc pentru aparatul meu clasic Zenit.
    Ajunul Craciunului si ziua de Craciun, au fost niste zile speciale pentru mine. Le-am petrecut cu cei dragi mie. Chair daca nu mi-au dat cadouri, mi-au oferit vorbe foarte frumoase 🙂

  2. papuci de casa si o carte:x

  3. La mine, Craciunul este peste doua saptamani aproximativ.
    Sunt pe stil vechi … dar si asa … am primit o pereche de cizmulitze de care voiam.

    P.S.
    Daca de Craciunul meu nu primesc nimic,
    ma sacrific si o sa mi fac singura un cadou … sigur il merit … 🙂
    Dv ce ati primit?;))

  4. @Sanzaina De abia astept sa vad niste poze cu zapada din Piatra-Neamt.
    Sarbatori fericite, alaturi de cei dragi!

    @d frumos si pratic.

    Cel mai frumos cadou, zic eu, ca este cartea …

    @Andra Bine asa, Andra, deci tu ai Craciun 2 intr-unul.
    Eu am primit, dupa cum am scris, cadouri calduroase.
    Sarbatori fericite tie si tuturor elevilor de la X B.

  5. Multumim,si dv la fel!:d

  6. Anca Elena V Says:

    Eu nu am primit cadou. Oricum nu meritam:))

  7. Mie Mos Craciun mi-a adus bani pentru ca Mosul nu stie ce imi place mie asa ca a fost cel mai usor sa imi dea bani:P

    Sarbatori Fericite tuturor si multi Mosi Craciuni;)):*

  8. In primul rand fericire si o haina de iarna care imi place foarte mult!!!

  9. Anul trecut mosul nu a fost prea darnic cu mine .. mi`a adus bucurii, implinir, cadouri, dar mi`a adus si dezamagiri, mi`a “luat” persoana pe care credeam si imi doream sa o am mereu alaturi, dar am trecut peste si`am invatat k nimic nu este pt totdeauna si nu poti tine pe cineva langa tine doar pt ca tu vrei si tu`ti doresti .. dar 🙂 Craciunul acesta a fost unul mai special pt ca mi`au fost alaturi persoanele dragi mie :x.

Leave a Reply

