Doar cincizeci de bani …

Invata sa citesti, ca sa nu ajungi asa …

Precizam cu  mandrie ca personajul principal din acest videoclip

este elevul nostru, Pavel Berea

de la “Spiru-Haret”

Piatra-Neamt.

 

… sau cum ar zice cei de la Parazitii:

 

Citeste o carte!

Voi ce parere aveti despre mesajul celor doua videoclipuri?

Iata si parerea unui renumit blogger/ziarist online de pe piticu.ro.

15 Responses to “Doar cincizeci de bani …”

  1. Parerea mea din ce am inteles eu din cele 2 videoclipuri se rezulta la un vechi proverb…..”N`ai carte nu ai parte”.

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Sorin Grumazescu, cc696, Spiru-Haret and others. Spiru-Haret said: @dezaxata da, sunt aici https://haretzii.wordpress.com/2011/01/08/doar-cincizeci-de-bani/ […]

  3. […] piticu .roBecause blogging is not enough X1_AdParams = { 'pub' : '560302451683403', 'site' : 'piticu', 'section' : 'site', 'zone' : 'top', 'size' : '0x0' }; » « Stiu tot ce faceti pe internet Jan 08 2011Doar 50 de baniCiteste ca sa nu ajungi ca ei. Scrie la ziar, ca sa ajungi.Via. […]

  4. Andra ai dreptate

  5. Multumes…:D

  6. Andra esti la Liceul Comercial Spiru Haret?Daca da in ce clasa?

  7. Corect, asteptam si alte pareri.

  8. scze de intarziere….sunt a 10.a:)

  9. Eu sunt in clasa a V a A, tu?

  10. Ar fi frumos sa mai vb…id meu este …

  11. Hai ca am jucat bine nu ?:))

  12. Acesta este doar trailerul. Foarte tare blogul! Si de abia astept si eu niste comuri:))

  13. Si inca un lucru…Acest blog ma face sa ma simt mandru ca invatz la Spiru Haret !

  14. Alexandra Says:

    Eu st. in clasa a 5a cu Mirunica

Leave a Reply

