N-am vazut asa ceva in viata mea …

Cu un prenume de sfant si unul de floare, deosebita floare,

nu oricare …

am zice noi ca Iustin Narcis Ianau este un fel de Cenusareasa

descoperita de cei de la Romanii au talent.

Adolescentul din Bacau chiar are talent si datorita vocii sale nescolite,

a reusit sa ridice o sala intreaga in picioare!

Asadar, … aurul straluceste si in noroi, nu este doar o zicala, ci un adevar.

Si ar mai fi una –  “nasc si in Moldova oameni!” …

4 Responses to “N-am vazut asa ceva in viata mea …”

  1. Uimitor…Vorba dumneavoastra “N-am vazut asa ceva in viata mea”

  2. De fapt, este vorba tipului de la Smily! 🙂

  3. Da, mi-am dat seama, dupa ce am vazut clipul … !!!

  4. beatrice popa Says:

    Este ceva ce lumea nu a mai vazut si eu, in primul rand, am fost uimita de ceea ce am vazut.
    Este un copil cu o voce de aur.
    As vrea sa castige in continuare si sa fie un copil apreciat foarte mult de lume. Sunt foarte bucuroasa ca am putut revedea si asculta aceasta voce minunata care va incalzi sufletele oamenilor.
    MULTA BAFTA IN CONTINUARE! SUCCES!

Leave a Reply

